Καλό καλοκαίρι
- To paixnidi tis sofias

- πριν από 16 ώρες
- διαβάστηκε 1 λεπτά

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μου παιδάκια,
Μια πολύ όμορφη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Δυστυχώς, για οικογενειακούς λόγους, δεν θα καταφέρω να παραμείνω στο σχολείο και για το camp, και έτσι αυτή η Πέμπτη θα είναι η τελευταία μου μέρα μαζί σας.
Δεν θα μπορούσα όμως σε καμία περίπτωση να φύγω χωρίς ένα μεγάλο ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου, σε όλους σας. Στους γονείς για την υπέροχη συνεργασία και την εμπιστοσύνη σας και στα παιδιά για τις ζωγραφιές, τα παιχνίδια και τα αμέτρητα χαμόγελα! Ήταν πραγματική χαρά για μένα να βρίσκομαι καθημερινά δίπλα στα παιδάκια σας, να τα φροντίζω και να τα βλέπω να εξελίσσονται. Είμαι πολύ περήφανη για το καθένα ξεχωριστά!
Εύχομαι σε όλους σας ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι με πολλές βουτιές! Να ξεκουραστείτε, να κάνετε πολλές βουτιές και να κρατήσετε πάντα το όμορφο χαμόγελό σας.
Σας αγαπώ πολύ και θα σας σκέφτομαι με πολλή χαρά!
Ραντεβού με τους μικρούς μας φίλους τον Σεπτέμβρη!
Με πολλή αγάπη,
Η νηπιαγωγός σας ❤️☀️
Μάντω Καστάνη.
του προτύπου κέντρου προσχολικής αγωγής- Νηπιαγωγείου
Το παιχνίδι της σοφίας
Αγίου Γεωργίου 7α Πεντέλη
τ.κ 15236
τηλ:210 80 44 406 -693 61 66 893




Σχόλια